Продължете към съдържанието

Ремонт на автоматични скоростни кутии

Когато имате нужда от Ремонт на автоматични скоростни кутии трябва да сте наясно, че повечето пъти това е скъп и дълъг ремонт. В 80% от случаите Ритане , Блъскане или забавяне в превключването на автоматика се налага отваряне на кутията. За да се стигне до там то вероятно частите вътре са износени от прекомерна употреба или лошо качество на маслото. Затова първо следва да се направи диагностика и едва тогава да се пристъпи към ремонт.

Ремонт на автоматици

Обслужване на време предотвратява скъп ремонт на автоматични скоростни кутии

Ето нашите препоръки за предпазване от нежелан ремонт:

След запалвана на автомобила, изчакайте няколко секунди преди да сложите на позиция D;
Преминавайте плавно с лоста през различните режими P – R – N – D;
Сменяйте маслото според предписанието на производителя (например ZF);
Използвайте винаги масло по спецификация;
Прекомерното теглене на тежки ремаркета, каравани или повредени автомобили води до износване;
Избягвайте тегленето на Вашия автомобил с автоматична кутия;
Боксуването на място на сухо, мокро или сняг не е полезно за кутията;
Степ троника не е играчка, не мислете, че знаете по-добре от компютъра какво да правите;
Добре е да комбинирате позиция P с ръчна спирачка. Уверете се, че ръчната държи;

За съжаление много от производителите на автоматици залагат капани

Колкото и да не ни се иска да го казваме, всяка част има ресурс. Дори да спазвате всички препоръки за шофиране, рано или късно ще ни посетите. Но спокойно това не е толкова страшно или иначе казано карането на автоматик и ремонт не излизат по-скъпо от колкото на механична кутия.